تعمیر پکیج در اندیشه

جغرافیای شهر اندیشه و موقعیت آن در استان تهران | تعمیرکار ماهر

شهر اندیشه یکی از شهرهای جدید استان تهران است که در غرب این استان و در شهرستان شهریار قرار دارد. این شهر در دشتهای جنوبی کوههای البرز واقع شده و از شمال به شهر فردیس، از جنوب به روستای قشلاق، از شرق به روستای خوشنام و از غرب به شهر گلستان محدود می شود.

شهر اندیشه در موقعیت جغرافیایی 35 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 51 درجه و 20 دقیقه طول شرقی قرار دارد. این شهر با ارتفاع 1200 متر از سطح دریا، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است.

شهر اندیشه دارای مساحت 1600 هکتار است و جمعیت آن در سال 1401 بالغ بر 150 هزار نفر تخمین زده می شود. این شهر دارای 6 فاز است که فازهای 1 و 2 آن در حال حاضر به بهره برداری رسیده اند.

جهت تعمیر پکیج در اندیشه از خدمات تعمیرکار ماهر استفاده نمایید!

موقعیت شهر اندیشه در استان تهران

شهر اندیشه در غرب استان تهران و در فاصله 25 کیلومتری از مرکز شهر تهران قرار دارد. این شهر از طریق بزرگراه تهران-کرج-قزوین به تهران و سایر شهرهای استان تهران و کشور متصل است.

شهر اندیشه به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود، به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری و صنعتی در استان تهران مطرح است. این شهر دارای زمین های صنعتی و تجاری فراوانی است که در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی نقش مهمی داشته است.

امکانات و زیرساخت های شهر اندیشه

شهر اندیشه دارای امکانات و زیرساخت های مناسبی است که آن را به یک شهر مدرن و پیشرفته تبدیل کرده است. این شهر دارای شبکه های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، معابر و خیابان های عریض و آسفالته، پارک ها و فضای سبز، مراکز تجاری و تفریحی، مراکز آموزشی و درمانی و سایر امکانات رفاهی است.

بیشتر بخوانید!  نحوه نصب و راه اندازی پکیج بوتان (بررسی+توضیحات کامل) تعمیرکار ماهر

جمع بندی

شهر اندیشه یکی از شهرهای جدید و در حال توسعه در استان تهران است که با توجه به موقعیت مکانی مناسب، امکانات و زیرساخت های پیشرفته، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از شهرهای مهم در غرب استان تهران را دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]